Projekty graficzne

Plakaty / Ulotki / Reklamy

Plakat to reklama, którą widać z daleka. Zaprojektuję dla Ciebie plakat tak, żeby był widoczny, oryginalny i aby przekazywał szybko swoją główną treścią. Duże plakaty A1 i A0 są oglądane z dużego dystansu. W takich plakatach dbam o to, aby treść i przekaz były odpowiednio syntetyczne. Skondensowana siła przekazu zagwarantuje, że plakat będzie zauważany i zrozumiany z daleka. Tutaj sprawdza się minimalizm treści, za to olbrzymie znaczenie ma siła przekazu.

Ulotki – rzut oka z bliska. Nieco inaczej projektuje się ulotki, które wymagają większego dopieszczenia szczegółów – tutaj również decydują pierwsze chwile czy odbiorca przeczyta ulotkę, czy ją wyrzuci. Przy projektowaniu pamiętam o tym, by zaciekawić odbiorcę i zachęcić do czytania, oraz aby przeczytał do końca. Eksponuję to, co najważniejsze z punktu widzenia samego odbiorcy.

Targetowane reklamy prasowe. To Ty najlepiej znasz swój produkt i grupę docelową. Im dokładniej mi ją opiszesz, tym lepszą i skuteczniejszą reklamę będę mogła Ci zaproponować.

Jak działam?

  • Zapoznaję się z Twoimi wymaganiami – opis produktu/usługi, grupa docelowa
  • Przesyłam cenę końcową i termin realizacji
  • Przesyłam do Ciebie projekty graficzne do akceptacji
  • Wybraną wersję projektu dopracowuję uwzględniając wszystkie Twoje uwagi
  • Otrzymujesz komplet plików końcowych: plik PDF przygotowany dla drukarni
  • Finalizujemy zamówienie i przenoszę na Ciebie autorskie prawa majątkowe.

Foldery / Katalogi

Katalog i folder firmowy daje Ci bardzo dużo możliwości. Dlatego przywiązuję szczególną wagę do formy graficznej, która przyciągnie, zaciekawi i wyróżni Twoje produkty lub usługi. Projektowanie katalogu może być niezwykle kreatywne – wykorzystaj ze mną ten potencjał. Uwielbiam projektować ciekawe i nowe formy, które przyciągają oczy, i na które z przyjemnością się patrzy. Uwielbiam wyzwania!

Jeżeli lubisz oryginalne, ciekawe formy, jeżeli oczekują tego Twoi klienci – pomyśl o katalogu o nietypowym kształcie. Jeżeli twoim celem są np. targi, może warto wyróżnić się bardziej na tle konkurencji. Wyobraź sobie Twojego potencjalnego klienta, który po zakończonych targach wyciąga z reklamówki stos różnych katalogów. Który rzuci się najbardziej w oczy, i po który najprawdopodobniej sięgnie najpierw? Piętnaście prostokątnych i kwadratowych a Twój … okrągły. To tylko przykład. Oczywiście bez szaleństw – to zależy od profilu twojej działalności i charakteru Twoich klientów. Katalogi z wykrojnika będą oczywiście droższe w druku. Ale może warto.

Jak działam?

  • Zapoznaję się z Twoimi wymaganiami – ilość stron, opis Twojej usługi lub produktu, opis grupy docelowej
  • Przesyłam wycenę i termin realizacji
  • Jeżeli zdecydujesz się na katalog z wykrojnika, ustalam z wybraną przez Ciebie drukarnią szczegóły techniczne przygotowania do druku
  • Przesyłam do Ciebie projekty graficzne do akceptacji
  • Wybraną wersję projektu dopracowuję uwzględniając wszystkie Twoje uwagi
  • Otrzymujesz komplet plików końcowych: plik PDF przygotowany dla drukarni
  • Finalizujemy zamówienie i przenoszę na Ciebie autorskie prawa majątkowe.

Okładki / Ilustracje

Jeżeli chcesz wyróżnić się nietypową i oryginalną formą graficzną – jesteś w dobrym miejscu! Uwielbiam ilustrować, to moja mała perełka w ofercie. Kręci mnie odkrywanie nowych styli i eksperymentowanie. To najbardziej zbliżona do sztuki forma kreacji.

Dlatego preferuję projektowanie okładek ilustracyjnych i staram się unikać sztampowych zdjęciowych projektów, chyba, że wyraźnie na życzenie Klienta. Korzystam wyłącznie z ilustracji autorskiej. Jeżeli potrzebujesz ilustracji w konkretnym stylu, którego nie ma w naszym portfolio – daj mi czas na rozrysowanie! Uwielbiam wyzwania i poznawanie na własnej skórze nowej stylistyki w rysunku.

Bardzo chętnie podejmę współpracę z wydawnictwami książek dla dzieci przy tworzeniu ilustracji i okładek.

Do czego możesz wykorzystać ilustracje?

  • Okładki książek i czasopism
  • Kartki okolicznościowe i świąteczne z życzeniami wysłane pocztą elektroniczną lub wydrukowane w drukarni
  • Ilustracje do książek – szczególnie lubię ilustrować książki dla dzieci

Jak działam?

  • Zapoznaję się z Twoimi wymaganiami, w przypadku okładki do książki, idealnie byłoby gdybym mogła ją przeczytać, lub dostać jej obszerniejsze streszczenie.
  • Przesyłam wycenę i termin realizacji
  • Przesyłam do Ciebie projekty ilustracyjne do akceptacji
  • Wybraną wersję projektu dopracowuję uwzględniając wszystkie Twoje uwagi
  • Otrzymujesz końcowy plik PDF przygotowany do drukarni (dla ilustracji przeznaczonych do drukarni i projektów okładek); plik JPG (dla ilustracji rastrowych i wektorowych przeznaczonych do internetu)
  • Finalizujemy zamówienie.

Czasopisma

Zajmuję się projektowaniem graficznym czasopism oraz składem DTP. Wprowadzam korekty tekstowe dostarczone przez Ciebie (na chwilę obecną nie współpracuję z korektorami)

Nie chcesz decydować się na zamówienie od razu całości? Zamów sam projekt graficzny frontowej okładki i jednego artykułu. Jeżeli Ci się spodoba, zamówisz całość.

Jak działam?

  • Zapoznaję się z Twoimi wymaganiami, opisem grupy docelowej
  • Przesyłam wycenę i termin realizacji
  • Jeżeli czasopismo projektowane jest od podstaw: przesyłam do Ciebie projekty graficzne do akceptacji a wybraną wersję dopracowujemy uwzględniając wszystkie Twoje uwagi. Jeżeli jest to skład na bazie już istniejącego szablonu: wówczas etap projektów graficznych jest pominięty i od razu przystępuje do składu
  • Wykonuję skład całego czasopisma na tekstach i zdjęciach/grafikach docelowych
  • Otrzymujesz plik końcowy PDF, przygotowany dla drukarni
  • Finalizujemy zamówienie.

Roll-upy


Opakowania produktów

Chciałabym, by opakowanie Twojego produktu było piękne, spełniało swoją marketingową funkcję i równocześnie oddziaływało emocjonalnie na kupującego. Klient kupuje oczami i emocjami. Kluczem jest zidentyfikować, dlaczego klient kupuje Twój produkt, jakie emocje i potrzeby są siłą napędową.

Dlatego potrzebuję od Ciebie szczegółowo określonej grupy docelowej. Dzięki temu trafniej zaprojektuję opakowanie, które przemówi i przekona Twojego klienta i które wyróżni się na półce.

Projektuję również etykiety na produkty.

Jak działam?

  • Zapoznaję się z Twoimi wymaganiami, opisem grupy docelowej
  • Przesyłam wycenę i termin realizacji
  • Przesyłam do Ciebie projekty graficzne do akceptacji
  • Wybraną wersję projektu dopracowuję uwzględniając wszystkie Twoje uwagi
  • Otrzymujesz końcowy plik PDF przygotowany dla drukarni
  • Finalizujemy zamówienie i przenoszę na Ciebie autorskie prawa majątkowe.